Kontakty

Spółdzielnia Mieszkaniowa "Karwiny" 
ul. Korzenna 15
81-587 Gdynia

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

Strona internetowa: www.smkarwiny.pl
FAX: 58 781 03 76

 

Numery telefonów

Obsługa osób posiadających prawo do lokalu

Kontakt 
telefoniczny

Kontakt 
osobisty

Zgłoszenia dotyczące bieżącej administracji (np.: utrzymanie czystości w częściach wspólnych budynków mieszkalnych oraz na terenach zewnętrznych, koszenie trawy, utrzymanie placów zabaw i siłowni, obsługi wywozu odpadów, instalacji domofonowej itp.) w godzinach pracy Spółdzielni przyjmują pracownicy Działu Obsługi Użytkowników Lokali.

58 781 03 74 / 75
wew. 26 i 14

pok. nr 32
Zgłoszenia dotyczące awarii instalacji wod-kan., instalacji c.o., instalacji gazowej, instalacji elektrycznej przyjmują pracownicy Punktu Obsługi Kontrahentów. 58 781 03 74 / 75
wew. 22 i 33
pok. nr 12
Zgłoszenia awarii poza godzinami obsługi przyjmują pracownicy ochrony obiektu.  58 781 03 77
+48 728 450 901
ochrona
pok. nr 18 
Informacji dotyczących: opłat za użytkowanie lokali (c.o., c.w.u., z.w., gaz i energia elektryczna), windykacji oraz odczytu wskazań wodomierzy, udzielają pracownicy Działu Rozliczeń Opłat za Użytkowanie Lokali.  58 781 03 74 / 75
wew. 16 i 17
pok. nr 27 i 28 
Informacji dotyczących: najmu lokali użytkowych, dzierżawy terenu, zgody na reklamę itp., udzielają pracownicy Działu Członkowsko - Lokalowego.  58 781 03 74 / 75
wew. 24
pok. nr 37
Informacji dotyczących: spraw i zaświadczeń związanych ze zbyciem lub nabyciem lokalu, dostępu do IOK, ratalnej spłaty zadłużenia, przeniesienia własności lokalu itp., udzielają pracownicy Działu Członkowsko - Lokalowego. 58 781 03 74 / 75
wew. 36
pok. nr 36 i 37
Informacji dotyczących warunków technicznych na wykonanie prac remontowych w lokalu: remont instalacji (wodno-kanalizacyjnej, c.o., gazowej, elektrycznej, telekomunikacyjnej), zabudowa balkonów, zakładanie krat na balkonach, montaż anten satelitarnych, wymiana stolarki okiennej, wymiana grzejników itp., udzielają pracownicy Działu Remontów i Inwestycji.  58 781 03 74 / 75
wew. 30 i 35
pok. nr 35 i 44 


Godziny obsługi użytkowników lokali.

 

Nr pokoju

poniedziałek wtorek środa czwartek piątek Nr wewn. telefonu
Sekretariat 42  9.00-18.00 7.00-15.00 7.00-15.00 8.00-16.00 7.00-14.00  
Rada Nadzorcza  

17.00-18.00

oraz w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca

10.00-11.00

---  ---  --- ---  27 
Zarząd   16.00-18.00 --- --- 14.00-16.00 ---  
Obsługa Użytkowników Lokali   9.00-18.00 7.00-15.00 7.00-15.00 8.00-16.00 7.00-14.00  
Radca Prawny --- 13.00-14.00 .--- --- ---  28