Ogłoszenia o pracę

Inspektor ds. obsługi nieruchomości

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Karwiny”
w Gdyni, ul. Korzenna 15

zatrudni na stanowisku:

Inspektora ds. obsługi nieruchomości

w Dziale Obsługi Użytkowników Lokali

Wymagania:

  • Znajomość przepisów prawa związanych ze spółdzielczością mieszkaniową oraz obsługą nieruchomości.
  • Wykształcenie minimum średnie – techniczne, preferowane wyższe,
  • Znajomość obsługi pakietu MS Office, poczty elektronicznej oraz sprzętu biurowego (mile widziana znajomość systemu DOM 5 firmy SACER, głównie moduł OTN),
  • Prawo jazdy kat. B (czynny kierowca),
  • Doświadczenie w pracach związanych z obsługą nieruchomości,  
  • Pełna samodzielność i inicjatywa w rozwiązywaniu problemów,
  • Doświadczenie i umiejętności w obsłudze klienta,
  • Miłe usposobienie, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.

 

Obowiązki:

  • Kompleksowe administrowanie przekazanym do obsługi rejonem nieruchomości, w tym kontrola techniczna utrzymania obiektów w stanie zapewniającym ich bieżącą eksploatację,
  • Prowadzenie dokumentacji dotyczących poszczególnych nieruchomości,
  • Nadzór nad wykonywaniem bieżących przeglądów, napraw, remontów i konserwacji budynków i instalacji,
  • Współpraca z urzędami, instytucjami oraz innymi organami państwowymi i samorządowymi, a także podmiotami użyteczności publicznej w sprawach wynikających z zakresu powierzonych kompetencji,
  • Nadzór, nad jakością prac wykonywanych przez podwykonawców obsługujących nieruchomości Spółdzielni,
  • Udzielanie informacji w obszarze powierzonych kompetencji,
  • Obsługa zgłoszeń i reklamacji,
  • Udzielanie odpowiedzi na korespondencję,
  • Dbanie o pozytywny wizerunek Spółdzielni,
  • Wykonywanie innych poleceń przełożonego związanych z charakterem wykonywanej pracy.

 Oferujemy:

  • stabilną pracę,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pełny etat.

Oferty wraz z listem motywacyjnym należy składać osobiście w Sekretariacie Spółdzielni, pocztą na adres korespondencyjny Spółdzielni lub e-mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

Podinspektor ds. obsługi kontrahentów

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Karwiny”
w Gdyni, ul. Korzenna 15

zatrudni na stanowisku:

 Podinspektor ds. obsługi kontrahentów

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Doświadczenie w pracy z trudnym klientem,
  • Pozytywne podejście do ludzi, szacunek, cierpliwość, łagodność,
  • Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne oraz umiejętność współpracy w zespole,
  • Akceptacja i przestrzeganie zasad oraz procedur obowiązujących w organizacji,
  • Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office oraz sprzętu biurowego,
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy w spółdzielni mieszkaniowej, w tym obsługa systemu DOM 5.


Obowiązki:

  • Obsługa osób posiadających prawo do lokalu mieszkalnego w zasobach Spółdzielni,
  • Przyjmowanie i odnotowywanie w systemie zgłoszeń awarii oraz konserwacji,
  • Wydawanie druków obowiązujących w Spółdzielni,
  • Przyjmowanie korespondencji (wnioski, oświadczenia),     
  • Bieżąca i aktywna współpraca z działami Spółdzielni,
  • Wykonywanie innych poleceń przełożonego związanych z charakterem wykonywanej pracy.

 Oferujemy:

  • stabilną pracę,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pełny etat,
  • pakiet świadczeń socjalnych.

Oferty wraz z listem motywacyjnym należy składać osobiście w Sekretariacie Spółdzielni, pocztą na adres korespondencyjny Spółdzielni lub e-mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

Inspektor nadzoru budowlanego

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Karwiny”
w Gdyni, ul. Korzenna 15

zatrudni na stanowisku:

 Inspektora nadzoru budowlanego

w Dziale Remontów i Inwestycji

Wymagania:

  1. Doświadczenie w zakresie eksploatacji budynków i związanych z nimi urządzeniami.  
  2. Doświadczenie w zakresie prowadzenia procesów remontowych.
  3. Umiejętność prowadzenia negocjacji.
  4. Mile widziana umiejętność kosztorysowania robót budowlanych.
  5. Wykształcenie średnie techniczne lub wyższe (kierunek budownictwo).
  6. Mile widziane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
  7. Prawo jazdy kat. B (czynny kierowca).
  8. Obsługa Microsoft Office.

 

Podstawowy zakres obowiązków: 

  1. Wykonywanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem sprawności technicznej budynków i obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  2. Prowadzenie dokumentacji technicznej obiektów budowlanych wymaganej przepisami polskiego prawa i wewnętrznymi zaleceniami. 
  3. Obsługa użytkowników lokali wraz z prowadzeniem korespondencji w sprawach dotyczących eksploatacji zasobów mieszkaniowych.
  4. Przygotowywanie zleceń i bieżąca kontrola ich realizacji oraz rozliczanie prac zlecanych podmiotom zewnętrznym i Zespołowi Konserwacyjno-Remontowemu. 
  5. Planowanie potrzeb remontowo – inwestycyjnych oraz opracowywanie budżetu rocznego.


Oferujemy:

  • stabilną pracę,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pakiet świadczeń socjalnych,
  • pełen etat.

Oferty wraz z listem motywacyjnym należy składać osobiście w Sekretariacie Spółdzielni, pocztą na adres korespondencyjny Spółdzielni lub e-mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

Pracownik w Dziale Remontów i Inwestycji

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Karwiny”
w Gdyni, ul. Korzenna 15

zatrudni na stanowisku:

 Pracownik

w Dziale Remontów i Inwestycji

Wymagania:

  1. Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne.
  2. Mile widziane: 
    • wiedza i doświadczenie w branży ogólnobudowlanej,
    • znajomość procesu remontów budowlanych oraz prowadzenia dokumentacji związanej z tymi remontami,
    • doświadczenie w zakresie eksploatacji budynków mieszkalnych,
    • umiejętność kosztorysowania (program Norma),
    • prawo jazdy kat. B (czynny kierowca),
    • obsługa Microsoft Office,
    • znajomość modułu Obsługi Technicznej Nieruchomości systemu DOM 5 firmy Sacer.

Podstawowy zakres podstawowych obowiązków:

  1. Wykonywanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem sprawności technicznej budynków i obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  2. Przygotowywanie zleceń na wykonanie remontów, bieżąca kontrola ich realizacji oraz rozliczanie Wykonawców.
  3. Obsługa użytkowników lokali wraz z prowadzeniem korespondencji w sprawach dotyczących eksploatacji zasobów mieszkaniowych.
  4. Udział w opracowywaniu harmonogramów robót, planowaniu potrzeb remontowych,  określaniu kosztów remontów, prowadzeniu dokumentacji technicznej obiektów budowlanych wymaganej przepisami polskiego prawa i wewnętrznymi zaleceniami.


Oferujemy:

  • stabilną pracę,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pełen etat,
  • pakiet świadczeń socjalnych.


Oferty wraz z listem motywacyjnym należy składać osobiście w Sekretariacie Spółdzielni, pocztą na adres korespondencyjny Spółdzielni lub e-mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.