Aktualności
Punkt Obsługi Kontrahenta otwarty
- Szczegóły
- Opublikowano: piątek, 23, lutego 2018 12:27
W dniu 21 lutego br. w Spółdzielni Mieszkaniowej „Karwiny” odbyło się otwarcie Punktu Obsługi Kontrahenta – projektu realizowanego przez Zarząd Spółdzielni od 2016 roku. W uroczystości uczestniczyli przedstawiciele Rady Nadzorczej, członkowie Zarządu, pracownicy Spółdzielni, a także kilku mieszkańców naszych zasobów. Swoją obecnością zaszczycił nas Wiceprezydent Miasta Gdyni, Pan Michał Guć oraz Pani Magdalena Biegańska z Biura Pełnomocnika ds. Osób z Niepełnosprawnością UM Gdyni, która od lat działa na rzecz aktywizacji osób z niepełnosprawnością.
Punkt Obsługi Kontrahenta mieści się w pokoju nr 12 na parterze budynku Zarządu Spółdzielni. W nowym Punkcie Obsługi Kontrahenta znajdują się trzy w pełni wyposażone stanowiska pracy, obsługujące kolejno sprawy kancelaryjno - administracyjne, członkowskie oraz rozliczenia opłat za użytkowanie lokali, na których będzie można m.in. dowiedzieć się o stanie swojej kartoteki finansowej, zgłosić awarię, złożyć pisma, otrzymać druki do wpłat oraz formularze obowiązujących w Spółdzielni wniosków czy deklaracji.
Oprócz Punktu Obsługi Kontrahenta, od ponad roku na parterze budynku funkcjonują punkt Poczty Polskiej oraz punkt kasowy Monetia. W ten sposób skoncentrowano dostęp do potrzebnych usług w jednym miejscu, co ma szczególne znaczenie w przypadku osób, dla których poruszanie się w celu załatwienia codziennych spraw może stanowić poważny problem.
Wizją Zarządu jest, aby regulowanie wszelkich formalności związanych z obsługą Spółdzielni oraz usługami bankowo-pocztowymi stanowiło jak najmniejszy problem dla wszystkich mieszkańców, w szczególności osób niepełnosprawnych i w podeszłym wieku, a także dla rodzin z małymi dziećmi i wózkami. Zakładamy, że wskazane powyżej działania przyczynią się także do poprawy jakości świadczonych usług, a także zwiększą komfort korzystania z budynku osobom w każdym wieku oraz o różnym stopniu sprawności fizycznej.
O wydarzeniu można także przeczytać na stronie miasta Gdyni pod poniższym adresem.
Zachęcamy również do zapoznania się z projektem dotyczącym kart „Gdynia Senior Plus” - szczegóły dostępne są na tutaj.
Spółdzielczość mieszkaniowa - najlepsza wspólnota
- Szczegóły
- Opublikowano: poniedziałek, 11, grudnia 2017 06:38
Pismo od Nadleśnictwa Gdańsk do Spółdzielni Mieszkaniowej "Karwiny" ws. dzików
- Szczegóły
- Opublikowano: wtorek, 21, marca 2017 06:22
Konkurs o Pomorską Nagrodę Jakości
- Szczegóły
- Opublikowano: wtorek, 21, lutego 2017 07:36
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „KARWINY” W GDYNI OTRZYMAŁA
NAGRODĘ SPECJALNĄ PRZEWODNICZĄCEGO SEJMIKU WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO
Miło nam poinformować, że Spółdzielnia Mieszkaniowa „KARWINY” w Gdyni już po raz drugi dołączyła do grona finalistów Konkursu o Pomorską Nagrodę Jakości. Organizatorem Konkursu od początku jego istnienia jest Pomorska Rada Federacji Stowarzyszeń Naukowo – Technicznych Naczelnej Organizacji Technicznej w Gdańsku oraz Polski Rejestr Statków. W dniu 16 lutego 2017 r. w Domu Technika NOT w Gdańsku mieliśmy zaszczyt uczestniczyć w XX Jubileuszowej Gali Finałowej Konkursu.
Wszystkie firmy, które znalazły się w finale Konkursu, zostały bardzo wysoko ocenione między innymi w zakresie istniejących w nich systemów zarządzania. Spółdzielnia Mieszkaniowa „KARWINY” w Gdyni została laureatką nagrody specjalnej Przewodniczącego Sejmiku Województwa Pomorskiego Pana Jana Kleinszmidta, przyznanej między innymi za wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań obsługi i komunikacji z klientem, takich chociażby jak Internetowa Obsługa Kontrahenta (IOK) czy płatności masowe, a także za prowadzenie i rozwijanie działalności społecznej, kulturalnej oraz oświatowej. Nagrodę w imieniu Spółdzielni odebrał Prezes Zarządu Zbigniew Szymański. Ponadto informujemy, że Spółdzielnia Mieszkaniowa „KARWINY” w Gdyni jest od 2014 roku Członkiem Klubu Laureatów Pomorskiej Nagrody Jakości.