Spółdzielnia Mieszkaniowa "Karwiny"

  • Skocz do głównej treści strony
  • Skocz do menu nawigacyjnego i logowania

Nawigacja i wyszukiwanie

Nawigacja

Szukaj

Sobota, 24 Maj 2025
23:40:51
Aktualności
  • Kontakty
  • Internetowa Obsługa Kontrahenta
  • O spółdzielni
  • Aktualności
  • Ogłoszenia administracji
  • Ogłoszenia o przetargach i najmie
  • Komunikaty Rady Nadzorczej i Zarządu
  • Decyzje Organów Spółdzielni
  • Telefony alarmowe
  • Informator SM Karwiny
  • Działalność społeczno-kulturalno-oświatowa
  • Akty prawne
  • Ochrona Danych Osobowych
  • Ogłoszenia o pracę
  • Plan osiedla SM Karwiny
  • Referencje i nagrody
  • Druki do pobrania
  • Linki
  • Serwis

Aktualności

Informacja Zarządu

Szczegóły
Opublikowano: piątek, 11, maj 2018 08:16

 

Przystań Lipowa 15

Szczegóły
Opublikowano: czwartek, 22, marca 2018 10:38

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Karwiny” informuje Członków, że nawiązano kolejną już współpracę z Urzędem Miasta Gdyni - w wyniku czego przy ulicy Lipowej 15 powstanie piąte gdyńskie centrum sąsiedzkie o nazwie Przystań Lipowa 15. Wszystkie szczegóły związane z projektem powstania tego obiektu dostępne są tutaj. Zapraszamy do zapoznania się z publikacją Miasta Gdyni.

Punkt Obsługi Kontrahenta otwarty

Szczegóły
Opublikowano: piątek, 23, lutego 2018 12:27

W dniu 21 lutego br. w Spółdzielni Mieszkaniowej „Karwiny” odbyło się  otwarcie Punktu Obsługi Kontrahenta – projektu realizowanego przez Zarząd Spółdzielni od 2016 roku. W uroczystości uczestniczyli przedstawiciele Rady Nadzorczej, członkowie Zarządu, pracownicy Spółdzielni, a także kilku mieszkańców naszych zasobów. Swoją obecnością zaszczycił nas Wiceprezydent Miasta Gdyni, Pan Michał Guć oraz Pani Magdalena Biegańska z Biura Pełnomocnika ds. Osób z Niepełnosprawnością UM Gdyni, która od lat działa na rzecz aktywizacji osób z niepełnosprawnością.

Punkt Obsługi Kontrahenta mieści się w pokoju nr 12 na parterze budynku Zarządu Spółdzielni. W nowym Punkcie Obsługi Kontrahenta znajdują się trzy w pełni wyposażone stanowiska pracy, obsługujące kolejno sprawy kancelaryjno - administracyjne, członkowskie  oraz rozliczenia opłat za użytkowanie lokali, na których będzie można m.in. dowiedzieć się o stanie swojej kartoteki finansowej, zgłosić awarię, złożyć pisma, otrzymać druki do wpłat oraz formularze obowiązujących w Spółdzielni wniosków czy deklaracji.

Oprócz Punktu Obsługi Kontrahenta, od ponad roku na parterze budynku funkcjonują punkt Poczty Polskiej oraz punkt kasowy Monetia. W ten sposób skoncentrowano dostęp  do potrzebnych usług w jednym miejscu, co ma szczególne znaczenie w przypadku osób, dla których poruszanie się w celu  załatwienia codziennych spraw może stanowić poważny  problem.

Wizją Zarządu jest, aby regulowanie wszelkich formalności związanych z obsługą Spółdzielni oraz usługami bankowo-pocztowymi stanowiło jak najmniejszy problem dla wszystkich mieszkańców, w szczególności osób niepełnosprawnych i w podeszłym wieku, a także dla rodzin z małymi dziećmi i wózkami. Zakładamy, że wskazane powyżej działania przyczynią się także do poprawy jakości świadczonych usług, a także zwiększą komfort korzystania z budynku osobom  w każdym  wieku oraz o różnym stopniu sprawności fizycznej.

O wydarzeniu można także przeczytać na stronie miasta Gdyni pod poniższym adresem.

Zachęcamy również do zapoznania się z projektem dotyczącym kart „Gdynia Senior Plus” - szczegóły dostępne są na tutaj.

Spółdzielczość mieszkaniowa - najlepsza wspólnota

Szczegóły
Opublikowano: poniedziałek, 11, grudnia 2017 06:38

 

Strona 27 z 33

  • Start
  • poprz.
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • nast.
  • Zakończenie

© SM Karwiny, webdesign: TeleBAD, ZSZ, TBA
Stworzone dzięki Joomla!®

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...